تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۹۹۸۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک صادرات مطرح کرد:

جذب مشتریان جدید بورسی زیر سایه ETF

می متالز - در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.
جذب مشتریان جدید بورسی زیر سایه ETF

به گزارش می متالز، حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به سامانه احراز هویت این بانک گفت: این سامانه در ٥١ شعبه آغاز به کار کرده و در سطح شعب ممتاز و درجه یک امکانات فراهم شده که بستری برای پذیره نویسی صندوق‌های ETF نیز فراهم شود.


وی افزود: این صندوق‌ها نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بازار و جذب مشتریان و سرمایه گذاران جدید برای افرادی که کد بورسی و اطلاعات در سجام نداشته‌اند، ایفا می‌کند.


صیدی خاطرنشان کرد: در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در خصوص نحوه عملکرد این سامانه عنوان کرد: شخص متقاضی می‌تواند در ۵۱ شعبه معرفی شده، حضور یافته و طبق کارت ملی و اطلاعات هویتی از طریق سامانه و ثبت احوال احراز هویت صورت می‌گیرد و شخص با کد بورسی دریافت شده قابلیت سرمایه گذاری در بازار را داراست. 


وی با اشاره به صندوق‌های ETF افزود: این صندوق‌ها به بازار عمق بخشیده و به دلیل اینکه ترکیبی از دارایی‌های متنوع است، ریسک بازار را کاهش می‌دهد بنابراین برای سرمایه گذار فضایی کم ریسک‌تر فراهم شده و به دلیل اینکه توسط بازارگردان نیز بازارگردانی می‌شود، سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری نسبت به خرید و فروش واحد‌های صندوق اقدام می‌کنند.

عناوین برگزیده