میمتالز - دبیر اجرایی خانه کارگر شرق تهران اظهار کرد: قرارداد موقت این امکان را به کارفرما میدهد که به راحتی کارگر را اخراج کند و حق و حقوق او را هم کم بدهد. کارفرما قرارداد سالانه و یا شش ماهه با کارگر میبندد و بعد از پایان دورهی قراررداد، تسویه حساب کرده و دوباره مثل کارگرِ صفر با او قرارداد جدیدی میبندد، انگار نه انگار که کارگر سابقه و مهارت و تجربهای دارد!
کد خبر: ۲۰۳۰۵۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۳