میمتالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:استان خوزستان پارسال در شاخص توسعه تولید داخل در بخش صرفهجویی ارزی، با افزایش تولید داخلی و کاهش واردات موفق به صرفهجویی ارزی به میزان ۱۸۳ میلیون دلار شد.
کد خبر: ۲۱۲۴۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۳