رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران:
میمتالز - رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران امضای تفاهم نامه ایجاد شبکه ۵G فی مابین شرکت فولادمبارکه با ایرانسل را به فال نیک گرفت و گفت: بهره وری یکی از موضوعهای مهم شرکتهای بزرگی نظیر فولاد مبارکه است و استفاده از این تکنولوژی طرح تحول دیجیتال را در این شرکت شتاب میبخشد.
کد خبر: ۲۱۲۷۲۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۸