مدیر دفتر برنامهریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه
میمتالز - تجریشی گفت: اگر وزارت نیرو مثل سال گذشته حقابه دریاچه را ندهد، مطمئنا نمیتوانیم انتظار داشته باشیم دریاچه در مسیر احیای خودش پیش رود و به تراز اکولوژیک دریاچه نخواهیم رسید.
کد خبر: ۲۴۴۳۵۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰