میمتالز - مراسم تجلیل از ۲۱۲ نفر پرسنل بازنشسته گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۴۰۱، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ در فضایی صمیمی و با همراهی خانوادههای محترم این عزیزان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۱۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: