میمتالز - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک معدن در گناباد ۵۶ میلیارد تومان جریمه شده که ۱۵ میلیارد آن را نقدی پرداخت کرده و مابقی را باید در طول دو ماه آینده تسویه کند.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: