فرماندار بهار:
میمتالز - فرماندار شهرستان بهار گفت: بهرهبردار معدن باباعلی جبران خسارت ناشی از انفجارهای فراتر از حد مجاز اخیر خود را که موجب آسیبهای جزیی به برخی از مساکن روستایی روستاهای نزدیک به این معدن شده را تقبل کرد.
کد خبر: ۳۸۹۸۲۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۲۱