می متالز - همزمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور و استفاده هرچه بیشتر از سیستمهای سرمایشی، پیک مصرف برق روند صعودی به خود گرفته و به مرز ۴۶ هزار مگاوات رسید.
کد خبر: ۳۸۸۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: