شاهرخ نظافتی کازرونی

برچسب ها - شاهرخ نظافتی کازرونی
با هدف کاهش برق دریافتی مجتمع از شبکه سراسری
می متالز - رئیس نیروگاه گازی مجتمع مس سرچشمه گفت: نیروگاه گازی مجتمع مس سرچشمه از 31 خردادماه سال جاری مانند سال‌های گذشته به‌صورت تمام‌ظرفیت در مدار قرار گرفته است تا افزایش تولید برق توسط این واحد، سبب کاهش میزان برق دریافتی مجتمع از شبکه سراسری شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۸