تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۰۲۸۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کمک مومنانه؛ از سهم قرارداد ورزشکاران سیرجانی تا همت جوانانه در مسجد

می متالز - برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا، باشگاه گل‌گهر سیرجان، 300 بسته غذایی و معیشتی را به مبلغ 900 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع کرد.
کمک مومنانه؛ از سهم قرارداد ورزشکاران سیرجانی تا همت جوانانه در مسجد

به گزارش می متالز، برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر کرونا، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی گل‌گهر، مبلغ 300 میلیون تومان از قرارداد خود را برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های سیرجان اختصاص دادند تا وسایل مورد نیاز بهداشتی، لباس مورد نیاز پرستاران و بیماران و همچنین خدمات پزشکی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

همچنین امروز این باشگاه 300 بسته غذایی و معیشتی را به مبلغ 900 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع کرد. 

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر گفت: به منظور تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری، پویش و رزمایش ملی، همت جوانمردانه و کمک مومنانه ورزشکاران تحت پوشش، آمادگی خود را برای حضور در این طرح اعلام کردند تا بتوانیم ذره‌ای از مشکلات و سختی‌های اقشار آسیب‌پذیر از کرونا کاسته شود.

توزیع 900 بسته معیشتی رزمایش همت جوانانه در سیرجان

حوزه مقاومت مسجد قدس شهرستان سیرجان با همدلی و همراهی خود اقدام به تهیه 900  بسته معیشتی برای مستمندان کردند. در این همدلی جوانان که امروز با نام مبارک حضرت امام حسن مجتبی (ع) کمک‌های خود را بسته‌بندی و توزیع کردند.

علی دستوری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سیرجان گفت: خداوند را سپاسگزاریم که این توفیق را داد تا بتوانیم در ادامه رزمایش مومنانه با همدلی و همراهی خیرین و خانواده‌ها و جمع‌آوری 900 بسته حمایتی به مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تهیه و این بسته‌ها را در قالب رزمایش مومنانه به مناسبت میلاد امام مجتبی (ع) بین نیازمندان محله و حاشیه شهر توزیع کنیم.

عناوین برگزیده