تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۰۵۹۰۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن روز و هفته معدن

می متالز - پیام تبریک علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن روز و هفته معدن را در ادامه بخوانید.
پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن روز و هفته معدن

به گزارش می متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
باسلام

در راستای بزرگداشت مقام والای تلاشگران عرصه معدن روز یکم خردادماه بنام روز ملی معدن نامگذاری شده است. معادن ارزشمندی که در جای جای این کره خاکی نهفته هستند و به دستان پرتوان متخصصان و زحمتکشان عرصه معدن، استخراج می شوند.
بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران معدن در بخش های دولتی و غیردولتی نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.
اینجانب این روز فرخنده را محضر تمامی فعالان این عرصه به خصوص مدیریت محترم امور معدن شرکت سنگ آهن گهرزمین، جناب آقای مهندس پناهی و همکاران عزیز و پرتلاشم در این واحد، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی شک معدن سنگ آهن گهرزمین که از مهمترین و بزرگترین معادن کشور محسوب می شود، نقش مهم و کلیدی ای در توسعه، ارتقاء و پیشبرد اهداف حوزه معدن و همچنین اشتغالزایی این سرزمین کهن دارد.
امید است در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری بنام " جهش تولید" نامگذاری گردیده است شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این حوزه و صنایع معدنی کشور باشیم ان شاءالله...
 

علی اکبر پوریانی
مدیرعامل

منبع: می متالز
عناوین برگزیده