تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۰۶۵۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی اردیبهشت ماه؛

"سرچشمه" از واگذاری‌های خود به سود رسید

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۰۴ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.
"سرچشمه" از واگذاری‌های خود به سود رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبشهت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۵۷ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش یک میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال به ۴۵۶ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نیز با افزایش ۳۷۹ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال معادل یک هزار و ۲۱۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"سرچشمه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال به مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۰۴ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۸ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده