تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۱۰۷۴۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اردیبهشت ماه؛

ارزش بازار "پترول" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۳۲ هزار و ۷۳۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریالی به ۱۱۱ هزار و ۹۸۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "پترول" افزایشی بود

به گزارش می متالز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبشهت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۲۵۶ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۹ هزار و ۲۵۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۶۶۴ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۵۹۲ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با افزایش ۳۲ هزار و ۷۳۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال معادل ۱۱۱ هزار و ۹۸۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۶۴ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال به مبلغ ۳ هزار و ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲ هزار و ۳۷۳ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

عناوین برگزیده