تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۰۹۷۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شبکه‌های فروش بیمه پویاتر عمل کنند

می متالز - از آنجایی که فضاهای سنتی دیگر در کسب‌وکارها به هیچ‌وجه پاسخگو نیست و براساس مولفه‌های دیجیتال مارکتینگ باید حرکت کرد، معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن در جلسه هم‌اندیشی رئیس، کارشناسان و نمایندگان مجتمع مرکز و شعبه شیراز، با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت در سال‌جاری به‌ویژه در حوزه شبکه فروش و نمایندگان، خواستار پویایی و نفوذ هرچه بیشتر شبکه فروش در بازار بیمه شد.
شبکه‌های فروش بیمه پویاتر عمل کنند

به گزارش می متالز، رسول ساجدی در این جلسه از نمایندگان این شرکت خواست، دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری‌مداری و نیازهای مشتری را موردتوجه قرار دهند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند به ارائه و فروش آن بپردازند. وی دراین‌خصوص گفت: عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آوردر حال حرکت است و آینده بازاریابی را تحت‌تاثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و کسانی که همگام با رشد روزافزون اینترنت و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده کنند، برنده این میدان خواهند بود. ساجدی تحولات مفاهیم بازاریابی در عصر دیجیتال، روش‌های متداول این عصر در بازاریابی و فرصت‌های آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: شدت تحولات در این حوزه به‌ قدری است که نمی‌توان حصار برای آن تعریف کرد و مدیران و کارشناسان کسب‌‌و‌کارها در حوزه بازاریابی و فروش باید توجه ویژه‌ای به این تحولات داشته باشند و امورات خود را همگام با این تحولات پیش ببرند. وی با بیان این موضوع که در عصر جدید قاعده‌بازی عوض شده و دیگر فضاهای سنتی در کسب‌وکارها به هیچ‌وجه پاسخگو نیست و بر اساس مولفه‌های دیجیتال مارکتینگ باید حرکت کرد، از نمایندگان خواست دانش و توان علمی و فنی خود را افزایش و مشتری‌مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و از شأن انسانی مشتری صیانت کنند و با فنون مذاکره و تسلط کامل بر محصولی که دارند، به ارائه و فروش آن بپردازند.

عناوین برگزیده