تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۰۹۷۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

انتقاد نماینده مردم ملکان بخاطر بلاتکلیف ماندن کارخانه ذوب آهن ملکان/ هشدار دکتر موسوی به مدیران کم کار شهرستان ملکان

می متالز - نماینده مردم ملکان از بلاتکلیفی و توقف عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن شمال غرب در این شهرستان انتقاد کرد و از مسوولین مربوطه شهرستان خواست در این خصوص پای کار بیایند.
انتقاد نماینده مردم ملکان بخاطر بلاتکلیف ماندن کارخانه ذوب آهن ملکان/ هشدار دکتر موسوی به مدیران کم کار شهرستان ملکان

به گزارش می متالز، دکتر موسوی روز دوشنبه ۱۹ خرداد در گفتگو با خبرنگاران محلی، از مسوولینی که به نحوی در ارتباط با این پروژه مسوولیتی دارند از فرماندار گرفته تا سایر مدیران دستگاه های صمت و غیره خواست با روحیه کاری راهگشا و گره گشا پای کار بیایند و مشکلات و موانع موجود کارخانه ذوب آهن ملکان را رفع کنند.

وی با بیان اینکه بنده اهل اخلاق مداری و تعامل هستم، هشدار داد:ولی چنانچه احساس کنم هر یک از مدیران شهرستان ملکان در این خصوص و همچنین توسعه منطقه همکاری لازم را ندارند کم کاری این افراد را به مردم اطلاع رسانی و افشاگری خواهم کرد.

سیدعلی موسوی با اشاره به لشکر بیکاران اکثرا جوان و تحصیل کرده شهرستان ملکان افزود: در صورت تکمیل و راه اندازی کارخانه ذوب آهن ملکان که انصافا کارهای خوبی هم شده بخش عطیمی از مشکل بیکاری منطقه رفع خواهد شد.

وی ضمن دادن قول مساعد جهت همکاری با سرمایه گزاران این کارخانه جهت رفع مشکلات احتمالی خاطرنشان کرد:البته بنده تنها به این پروژه اکتفا نکرده و در خصوص توسعه واحدهای تولیدی و اشتغال زایی در این شهرستان نهایت تلاش و کوشش خود را انجام خواهم داد.

نماینده مردم ملکان به حضور امروز معاون وزیر صمت در کارخانه ذوب آهن ملکان  اشاره کرد و گفت: بنده خودم عمدا معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور را به اینجا آوردم تا موضوع تعطیلی کارخانه ذوب آهن پیگیری و رسانه ای شود.

وی در پایان مصاحبه خود ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اظهار کرد:همانطوری که دیروز هم در نطق پیش از دستور مجلس عرض کردم، از مردم شهرهای ملکان، لیلان و مبارک شهر و روستاهای تابعه بخاطر اعتمادی که به خادم خود کردند تشکر کرده و قول میدهم تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس در جهت خدمت به این مردم قدرشناس و توسعه منطقه کوتاهی نکنم.

عناوین برگزیده