تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۴۴۸
کد خبر: ۱۱۸۳۷۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

هشدار به مالکان خودروهای دوگانه‌سوز

می متالز - مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: فقط گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز ثبت شده در سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) اعتبار دارد و دیگر گواهی‌های صادر شده توسط برخی افراد سودجو فاقد اعتبار است.
هشدار به مالکان خودروهای دوگانه‌سوز

به گزارش می متالز، سعید قیصر افزود: افرادی سودجو و متخلف از طرق مختلف اقدام به صدور ارائه گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز به مالکان این نوع خودروها می‌کنند که به هیچ عنوان این نوع گواهی‌ها اعتبار ندارد.

وی به مردم و مالکان خودروهای دوگانه‌سوز توصیه کرد: به هیچ‌عنوان تحت تاثیر تبلیغات و درخواست‌های این افراد سودجو و متخلف قرار نگیرند، چون هزینه‌ای که بابت صدور این گواهی به این افراد می‌دهند بی نتیجه است و دادن این نوع گواهی‌ها بازی با جان مردم و از دست دادن مال آنهاست و منجر می‌شود صدمات جبران‌ناپذیری برای مالکان خودروها ایجاد کند.

وی تاکید کرد: مالکان خودروها تست سلامت و گواهی سلامت را از مراکز معاینه فنی معتبر تهیه کنند و آگاه باشند که این نوع تست و آزمایش‌های سلامت به نفع خود و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز معاینه فنی در حال حاضر باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی هستند و ساعت کار آنها از ساعت ۸ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت اجباری است و چنانچه با استقبال مراجعه‌کنندگان مواجه باشند، تا زمان استقبال فعال خواهند بود و هر خط از مراکز معاینه فنی در حال حاضر ۱۵۰ خودرو را حداکثر در هشت ساعت پذیرش می‌کند.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون در همه مراکز معاینه فنی خودرو پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت می‌شود و این مراکز به تب سنجی مجهز شده‌اند و رانندگان خودرو مجبور نیستند برای انجام امور اخذ معاینه فنی از خودروی خود خارج شوند.

عناوین برگزیده