تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۵۵
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۲۰۶۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

استفاده از ظرفیت های استانی یکی از دلایل ثبات در گروه ملی

می متالز - نماینده مردم اهواز یکی از دلایل ثبات و موفقیت در گروه ملی صنعتی فولاد ایران را استفاده از ظرفیت‌های استانی در این شرکت دانست.
استفاده از ظرفیت های استانی یکی از دلایل ثبات در گروه ملی

به گزارش می متالز، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران بازدید کرد.

او در این بازدید یکی از دلایل ثبات و موفقیت در گروه ملی صنعتی فولاد ایران را استفاده از ظرفیت‌های استانی در این شرکت دانست و افزود: با توجه به شعار سال و همچنین کوشش و پشتکار کارکنان و مدیران این شرکت در پی تداوم روند رکورد شکنی در محصولات هستیم.

یوسفی در این بازدید که با مدیر عامل و چند تن از مدیران شرکت نیز دیدار داشت، بیان کرد: گروه ملی صنعتی فولاد ایران نقش مهمی در صنعت و ایجاد اشتغال خوزستان داشته است، که همین مساله موجب شده تا به صورت ویژه به دنبال رفع موانع تولید در این شرکت باشیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان بر استفاده از جوانان بومی، ایجاد اشتغال پایدار و بهره گیری از نیرو‌های متخصص و متعهد تاکید کرد.

یوسفی در انتخابات اسفند ماه پارسال توانست با کسب بیش از ۶۵ هزار رای، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی شود.

عناوین برگزیده