تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۱۲۲۵۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم‌نامه بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و پست بانک

می متالز - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و پست بانک با هدف تعامل و همکاری بیشتر برای رونق تولید، تسهیل سرمایه‌گذاری، افزایش فرصت‌های شغلی و گسترش مراودات مالی با حضور بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک ایران و نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل این منطقه منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه بین منطقه ویژه اقتصادی پیام و پست بانک

به گزارش می متالز، ثناگومطلق درباره این تفاهم‌نامه گفت: تعامل و همکاری دو طرف در خصوص ارائه خدمات مالی و بانکی (ارزی و ریالی)، استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین و تمرکز حساب‌های شرکت نزد پست بانک ایران موضوع این تفاهم‌نامه است. وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه پیام، گشایش اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از دیگر مواردی است که در تفاهم‌نامه مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با پست‌بانک ایران قید شده است.

مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست با اشاره به اعلام آمادگی این مجموعه برای مشارکت و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در پیام گفت: نظم و انضباطی که در منطقه وجود دارد ما را ترغیب می‌کند تا با فراغ بال بیشتری در پیام فعالیت کنیم. در همین حال تسریع، تسهیل در صادرات و توسعه آن از مهم‌ترین اهداف ایجابی مناطق ویژه است که در منطقه ویژه اقتصادی پیام این مهم به خوبی محقق شده است.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت