تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۲۴۰۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جابجایی 3.5 میلیون تن کالا از مبدا سمنان/ گچ و سیمان در صدر

می متالز - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از سه و نیم میلیون کالا از مبدا استان سمنان طی چهار ماهه سال 99 خبر داد.
جابجایی 3.5 میلیون تن کالا از مبدا سمنان/ گچ و سیمان در صدر

به گزارش می متالز، غلامرضا طحان 26مردادماه در جمع مدیران این دستگاه اظهار کرد: طی 4 ماهه اول امسال بیش از سه و نیم میلیون تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد .

طحان افزود: طی این مدت بیش از 210 هزار برگ بارنامه از مبدا شهرهای استان سمنان به دیگر نقاط کشور صادر شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآوری کرد: 3200 دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده ای در استان فعال هستند.

وی با اشاره به حمایت های این دستگاه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در این استان تصریح کرد:  متوسط عمر این ناوگان 21سال است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:  88 شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال بوده و بیش از چهار هزار و 600 راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می‌کنند.

عناوین برگزیده