تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۲۵۷۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای پیشرفت ورزش نیشابور؛

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد تاسیس می‌شود

می متالز - رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: با اعلام کسری غفوری مدیر عامل فولاد خراسان رضوی حضور تیم والیبال این مجتمع در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده نیشابور قطعی شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد تاسیس می‌شود

http://news.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/457410/1.jpg

به گزارش می متالز، محسن کاوه رییس اداره ورزش و جوانان نیشابور از نشست مشترک قامتی معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، فتاحی مدیر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد.

در این نشست ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ابراز همکاری لازم در امر سرمایه گذاری مجتمع فولاد در ورزش نیشابور اظهار کرد: وجود کسری غفوری در مقطع کنونی مدیریت مجتمع فولاد فرصت طلای بوده که با توجه به حضور ۱۲ ساله وی در مدیریت کلان ورزشی در ۴ فدراسیون میتوان نتایج خوبی در ورزش نیشابور گرفت.

قامتی فرماندار نیشابور نیز ضمن اعلام حمایت همه جانبه فرمانداری از پروژه های عمرانی و برنامه های ورزشی مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان خواست نهایت همکاری و تلاش خود را درکمک به ورزش شهرستان انجام داده تا در ایام بیماری منحوس کرونا زمینه سلامتی و نشاط در شهرستان نیشابور بوجود آید.

در ادامه این نشست مدیر عامل مجتمع فولاد عنوان کرد: ما در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان معین اقتصادی و با هدف حفظ سلامتی، ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه شهری این برنامه را آغاز کردیم و در این امر باید با مطالعه جامع و فنی اقدام موثری در جهت منافع مردم نیشابور بویژه جوانان ورزشکار آن انجام دهیم.

غفوری ضمن تشکر از همکاری فرماندار نیشابور و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: اولین اقدام ما در این راه حضور پر قدرت تیم والیبال نیشابور در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است که کار ثبت نام آن انجام شده و در صدد آنیم که با جذب بهترین مربیان و بازیکنان والیبال کشور و نیشابور بتوانیم با قهرمانی در سال جاری به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در ادامه افزود: فعالیت در سایر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری، سنگنوردی، شنا، دومیدانی، فوتبال و سایر ورزش‌های مدال آور در برنامه های آینده این باشگاه قرار خواهد داشت.

در پایان برنامه ریزی لازم جهت تاسیس باشگاه فرهنگی ورزش مجتمع فولاد خراسان انجام شد.

عناوین برگزیده