تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۱۴۸
کد خبر: ۱۲۵۹۶۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

یک عرضه اولیه جدید از کرمان می آید

می متالز - در راستای افزایش فعالیت های سرمایه گذاری مس سرچشمه برای ارتقای وضعیت سهام شرکت در بازار سرمایه، تا دو ماه آتی سهام افق کرمان دربازار سرمایه عرضه می شود.
یک عرضه اولیه جدید از کرمان می آید

به گزارش می متالز،  مدیر عامل سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: اقدامات زیادی برای ارتقا وضعیت سهم شرکت در بازار سرمایه انجام شده و بزودی شاهد تغییرات عمده ای در وضعیت سهام شرکت هستیم. علی ارجمندی تصریح کرد: در نظر داریم تا در سال جاری پرتفوی بورسی به ارزش 500 میلیارد تومان در بازار سرمایه ایجاد کنیم.

وی همچنین از سرمایه گذاری این شرکت در حوزه صنعت ساختمان خبر داد و گفت: در حال حاضر در حال ساخت واحدی اداری به متراژ 4هزار متر مربع در تهران و 8 هزار متر مربع در کرمان هستیم و در نظر داریم در حدود 8 تا یک هزار میلیارد تومان در حوزه صنعت ساختمان سرمایه گذاری داشته باشیم.

 وی همچنین تصریح کرد:از دیگر اقداماتی که سرمایه گذاری مس سرچشمه انجام داده است خرید ماشین آلات برای افزایش سهم شرکت در حوزه خابرداری و عملیات معدنی است که سالانه این سهم افزایش می یابد.

در مجمع سرمایه گذاری مس سرچشمه 121 میلیارد تومان سود شناسایی شد که از این میزان سود قابل تخصیص برای هر سهم 23 تومان و 7 ریال اعلام شد که از این میزان 17 تومان به ره سهم اختصاص یافت.

عناوین برگزیده