تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۹
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۲۷۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت همدان:

8 طرح تولیدی در هفته دولت به صنایع همدان اضافه شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از اضافه شدن هشت واحد تولیدی به صنایع استان خبر داد و گفت: این واحدها با ۳۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت وارد چرخه تولید و اشتغال شد.
8 طرح تولیدی در هفته دولت به صنایع همدان اضافه شد

به گزارش می متالز، حمیدرضا متین افزود: این واحدها کابینت پلاستیکی، موتور گیربکس آسانسور، مایع ظرفشویی، تولید انواع مقاطع مسی، آهک کلسینه، سنگ معدنی مگنتیت، ظروف نچسب و آلومینیوم آشپزخانه، مایع دستشویی و آهک هیدراته تولید می‌کنند که با حمایت دولت در شهرهای همدان، ملایر، رزن، بهار، اسدآباد و فامنین احداث شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، گفت: طرح‌های یاد شده توانسته ۲۶۰ نفر از جوانان بومی استان را مشغول به کار کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تصریح کرد: بیشتر این واحدها در شهرکهای صنعتی استان راه‌اندازی شده که دولت زیرساخت های لازم را برای استقرار صنایع در این مناطق ایجاد کرده است.

متین افزود: طرح توسعه کارخانه بافتسان، کارخانه لامپ ال‌ای دی (LED) و تولیدکننده مخازن استیل نیز انجام شده و این صنایع با افزایش ظرفیت تولید و اشتغال، فعالیت خود را در هفته دولت آغاز کردند.

به گفته وی کارخانه تولید چینی آلات بهداشتی با ۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۳۰۰ نفر هم در شهرستان بهار احداث شده که جزو طرح‌های ملی است.

استان همدان دارای یک هزار و ۴۵ واحد تولیدی است و هفته دولت امسال در استان همدان ۴۹۹ طرح بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عناوین برگزیده