تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۸
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۲۸۳۵۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قدردانی وزیر اقتصاد از ارائه الکترونیکی ٩٤ درصد خدمات در بانک صادرات

می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارائه ٩٤ درصد خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، نقشه راه ترسیم شده برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و مجموعه اقدامات انجام شده برای خروج از زیان در بانک صادرات ایران قابل تقدیر است و نشان از تداوم یک مدیریت علمی برای رسیدن به جایگاه این بانک تاریخی و پرآوازه دارد.
قدردانی وزیر اقتصاد از ارائه الکترونیکی ٩٤ درصد خدمات در بانک صادرات

به گزارش می متالز، فرهاد دژپسند در مراسم آغاز شصت و نهمین سال فعالیت و رونمایی از سامانه شعب مجازی سپهر «شمس» و چهار طرح جدید اعتباری این بانک با بیان این مطلب، با تبریک ورود بانک به شصت و نهمین سال خدمت‌رسانی گفت: بانک صادرات ایران توانسته با تلاش مدیریت بانک و برنامه‌های مناسب انجام شده، روند منفی حساب‌های بانک را از سال ٩٨ مثبت کند که درخور توجه است و باید آن را به فال نیک گرفت. وی افزود: عبور از زیان و کاهش زیان بر اساس بازنگری در قانون تجارت، شایسته پاداش است و از این پس باید در پی جایگاه و رتبه به مراتب بهتر برای بانک صادرات ایران بود. اینکه در حال حاضر بیش از ٩٤ درصد خدمات بانک به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود، حتما درخور توجه است. اگرچه اقتضائات فعلی ارائه ۶ درصد بقیه خدمات حضوری را ناگزیر کرده اما می‌شود تلاش کرد تا این میزان نیز به‌صورت الکترونیکی عرضه شود. اگرچه فرهنگ کشور ما هنوز این آمادگی را ندارد که خدمات حضوری بانکی را به صفر برسانیم اما می‌توان با برنامه‌هایی این میزان را تا حد ممکن کاهش داد.

عناوین برگزیده