تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۱۲۹۹۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قائم مقام شرکت بیمه دانا مطرح کرد:

تغییر استراتژی فروش، راهکار کنونی مقابله با کرونا

می متالز - قائم مقام شرکت بیمه دانا، تغییر استراتژی فروش و تمرکز بر فروش آنلاین محصولات بیمه‌ای را در دوران شیوع جهانی ویروس کرونا، عامل موثری در رشد پرتفوی صنعت بیمه عنوان کرد.
تغییر استراتژی فروش، راهکار کنونی مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، حسین حسینی با اشاره به نشانه‌های رکود اقتصاد جهانی و تاثیر آن بر حوزه‌های مختلف اقتصادی، از جمله صنعت بیمه اظهار داشت: متاسفانه شیوع گسترده ویروس کرونا می‌تواند موجب کاهش نرخ رشد اقتصادی شده و پیامدهای آن دامنگیر صنعت بیمه نیز شود.

وی با اشاره به اینکه مشتریان برای انطباق با بحران کرونا عادات و رفتار خود را تغییر داده‌اند، افزود: صنعت بیمه در این شرایط ناگزیر است برای تطابق با تغییرات بازار و انطباق با رفتارهای جدید مصرف‌کنندگان، اقدام‌های مناسبی اتخاذ کند که حفظ اعتماد مشتری و به‌کارگیری روش‌های جایگزین مانند فروش آنلاین محصولات بیمه‌ای، یکی از مهمترین این اقدام‌ها به شمار می‌رود.

 

عناوین برگزیده