تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۱۳۰۸۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام پالایشی‌ها مثبت می‌شود و بر بازار اثر مثبت می‌گذارد

می متالز - مدیرعامل کارگزاری سی‌ولکس پیش‌بینی کرد که فردا (یکشنبه، 30 شهریورماه) سهام پالایشی صف خرید خواهد داشت و مثبت شوند و تاثیر مثبت آن، کل بازار را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.
سهام پالایشی‌ها مثبت می‌شود و بر بازار اثر مثبت می‌گذارد

به گزارش می متالز، محمودرضا الهی‌فرد، نماد پالایشی‌ها باوجود کاهش‌های متعدد پیش از بسته شدن، اواخر وقت کاری امروز بورس (شنبه، ۲۹ شهریورماه) به‌صورت منفی باز شد و تا لحظه‌هایی پایانی رو به مثبت شدن داشت و البته سهام پالایش نفت بندرعباس (شبندر) مثبت بسته شد.

وی افزود: به‌نظرم‌ شرایط حکایت از این داشت که با کاهش قیمت تا کف موردنظر، تکلیف را برای اشخاصی که قصد خروج از این نمادها یا به کل قصد خروج از بورس را داشتند، معلوم شود و بتوانند تصمیم خود را اجرایی کنند.

مدیرعامل کارگزاری سی‌ولکس تصریح کرد: افزون بر حرکت مثبت امروز بازار از قیمت آغازین تا قیمت پایانی در مدت زمانی کوتاه، نکته حایز اهمیت دیگر این بود که بیشتر اشخاص حقیقی، خریدار سهام‌های فروشی بودند.

الهی‌فرد ادامه داد: این موضوع بیانگر این است که گرچه عده‌ای می خواهند به هر قیمتی که شده از این نمادها خارج شوند، اما اشخاص (حقیقی) دیگری این سهام را ارزنده دانسته و آن را خریدند، از همین رو به‌نظر می‌رسد به احتمال بسیار بالا، فردا سهام پالایشی صف خرید داشته باشد ‌و مثبت شوند و تاثیر مثبت آن، کل بازار را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

عناوین برگزیده