تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۱۳۱۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آغاز ساخت سالن سیمان صادراتی شرکت سیمان هرمزگان

می متالز - در راستای نگهداری سیمانهای تولید و بسته بندی شده شرکت سیمان هرمزگان، احداث سوله ای به متراژ ۵ هزار متر مربع جهت دپوی سیمان صادراتی آغاز شد.
آغاز ساخت سالن سیمان صادراتی شرکت سیمان هرمزگان

به گزارش می متالز، با توجه به ضرورت نگهداری سیمانهای تولید و بسته بندی شده و نیز گامهای جدی در خصوص بدست آوردن سهم واقعی سیمان هرمزگان از بازارهای جهانی،مدیریت محترم عامل بر آن شد تا زیرساختهای این مهم را فراهم آورد و در راستای اجرای این موضوع احداث سوله ای به متراژ ۵ هزار متر مربع جهت دپوی سیمان صادراتی آغاز شد.

مهندس برات زارع رئیس واحد سیویل کارخانه درخصوص مشخصات فنی این پروژه گفت:این پروژه به مساحت ۴۸۴۱متر مربع و ابعاد ۸۷*۵۵ متر در حال احداث میباشد و تاکنون عملیات خاکی شامل تهیه و پخش تراکم با مصالح مناسب رودخانه ای جهت تقویت بستر به میزان بیش از ۲۷۰۰ متر مکعب ، بتن ریزی محوطه و کف سالن به میزان ۵۲۰۰ متر مربع و ضخامت ‌متوسط ۲۰ سانتیمتر ،تهیه و اجرای اسکلت فلزی ،فونداسیونها و پوشش سقف با ورق کرکره ای گالوانیزه به مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع و ارتفاع ۶ متر انجام شده است که این پروژه انشالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه را آسیب ندیدن سیمانهای تعهدشده به مشتریان و محفوظ ماندن آنها از باد ، باران وتابش شدید افتاب ونیز متمرکز شدن دپوی صادرات در یک مکان امن عنوان کرد.

عناوین برگزیده