تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۳۱۵۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی بازدیدی از استان:

آیا پناه ناجی کهگیلویه و بویراحمد می شود؟!!

می متالز - تمام تلاشمان این است که در راستای احداث پروژه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بتوانیم پروژه ایی در خور و شایسته اقلیم مناطق این استان را به آنان اختصاص دهیم.
آیا پناه ناجی کهگیلویه و بویراحمد می شود؟!!

به گزارش می متالز، غلامرضا پناه معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جریان بازدیدی از استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: اشتغالزایی مستقیم در تعاونی ها سبب شده که تعاونی ها اقتصاد کشور را متحول نمایند و باید بتوانیم به پایدار شدن وضعیت تعاونی ها در استان کهگلویه و بویر احمد کمک کنیم تا شرایط برای اشتغال پایدار در این استان محقق گردد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ آب منطقه دنا و استفاده از این ظرفیت عنوان نمود: شرکت تعاونی سی سنگان که بیش از 5200 نفر عضو فعال دارد به زودی مراحل مرتفع شدن مشکلات را از طریق جذب تسهیلات طی خواهد نمود و تمامی تلاش در وزارت متبوع این است که ظرفیت تعاونی در کشور فعال و با کیفیت تر از قبل شود و شکوفایی در حوزه تعاونی ها شکل بگیرد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع به زیر ساخت های رفاهی برای کارگران پرداخت و با تاکید بر این که سلامت کارگران در بخش های مختلف به دلیل آسیب های ناشی از مشاغل سخت و زیان آور گاهی در معرض خطر است گفت: توجه به رفاه آنان می تواند به سالم سازی محیط کمک نموده و از بروز برخی مشکلات و آسیب های جسمی و روحی در کارگران جلوگیری نماید.

پناه اظهار نمود: کارگران بازوان توانمند توسعه کشور هستند و باید مکانیزم های موثر برای تامین نیازهای آنان توسط کارفرمایان و مسوولین فراهم شود و این وزارتخانه ضمن فراهم نمودن مقدمات احداث و راه اندازی مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران این استان ، اعتباری 6 میلیاردی به این طرح اختصاص داده که به زودی بستر های استفاده از این اعتبار در این استان فراهم خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع در خاتمه با اشاره به ظرفیت های صنعت گردشگری در این استان گفت: بوم گردی و توسعه آن محور مهمی در توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر  برای این استان است  و همواره مسوولان در این استان باید تلاش نموده که هویت و اصالت محلی و بومی این استان را تقویت کرده و مطابق با فرهنگ هر منطقه اشتغال پایدار ایجاد شود و موضوعاتی مانند مهاجرت معکوس و بازگشت جوانان برای حضور و فعالیت در روستا ها و مناطق محلی تحقق یابد.

پناه در همین راستا و به دلیل ظرفیت های دنا کوه در جذب توریست های ورزشکار و گردشگر گفت: تمام تلاشمان این است که در راستای احداث پروژه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بتوانیم پروژه ایی در خور و شایسته اقلیم مناطق این استان را به آنان اختصاص دهیم.

عناوین برگزیده