تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۲۵۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کالا بدون پرداخت حقوق ورودی قاچاق محسوب می‌شوند/ کالای قاچاق از خدمات بیمه‌ای محرومند

می متالز - حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگویی رادیویی گفت: بر اساس تعاملات بین بیمه مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پس کالایی که به صورت غیررسمی و بدون پرداخت حقوق ورودی وارد کشور شود امکان استفاده از خدمات بیمه‌ای ندارد و این مساله باعث بالا رفتن خطرپذیری قاچاق می‌شود.
کالا بدون پرداخت حقوق ورودی قاچاق محسوب می‌شوند/ کالای قاچاق از خدمات بیمه‌ای محرومند

به گزارش می متالز، وی درباره دیگر اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: نزدیک به ۱۴ هزار پرونده در حوزه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به صورت الکترونیکی در سامانه مدیریت یکپارچه بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد پیاده و این اطلاعات به صورت الکترونیکی برای سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دهقانی‌نیا بیان کرد: انتظار از همکاران سازمان تعزیرات حکومتی این است که از این پس، نتیجه نهایی رسیدگی به پرونده‌ها و اقداماتشان را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه پرونده‌های قاچاق، برای سامانه بازرسی سازمان حمایت ارسال کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد