تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۳۴۲۱۷
ساداتی‌نژاد در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی خبرداد:

فرصت ۳ ساله کسب وکارهای نوپا برای فعالیت بدون مجوز

می متالز - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار به کسب و کارهای نوپا اجازه داده شده بود که تنها با ثبت اطلاعات به مدت دو سال بدون مجوز فعالیت کنند، در کمیسیون این میزان به ۳ سال افزایش داده شد.
فرصت ۳ ساله کسب وکارهای نوپا برای فعالیت بدون مجوز

نشست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی

به گزارش می متالز، سیدجواد ساداتی نژاد درتشریح نشست امروز ( سه‌شنبه 1 مهرماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: در نشست امروز کمیسیون کشاورزی 3 طرح ارجاعی به کمیسیون کشاورزی مورد بررسی و اصلاحات کمیسیون بر روی آن انجام شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موارد ارجاعی به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مواد 1 و 17 طرح جهش تولید دانش بنیان بود، تصریح کرد: در حوزه دانش بنیان‌ها، استارت‌آپ‌ها و مراکز نوآوری بخش کشاورزی عقب‌تر از سایر حوزه‌ها است و نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد و باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در طرح جهش تولید دانش بنیان به بخش‌های محیط زیست، آب و هواشناسی اشاره‌ای نشده بود که مقرر شد کمیته آموزش و فن‌آوری کمیسیون به ریاست آقای اعظمی آن را مورد بررسی قرار دهد و مصوبه این کمیته به عنوان مصوبه کمیسیون لحاظ شود.

ساداتی نژاد، گفت: دومین طرحی که در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار بود، که اصلاحاتی در ماده واحده این طرح انجام شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه سومین طرحی که در دستور کار کمیسیون قرار گرفت طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بود، عنوان کرد: در طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار به کسب و کارهای نوپا اجازه داده شده بود که تنها با ثبت اطلاعات به مدت دو سال بدون مجوز فعالیت کنند، در کمیسیون این میزان به 3 سال افزایش داده شد.

عناوین برگزیده