تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۳۴۸۶۶

پیشرفت پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری قابل قبول است/ تعهد دولت برای اتمام 2 پروژه حیاتی در استان

می متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد جان گرفته است، گفت: این پروژه و طرح انتقال آب بن به بروجن، جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان است که دولت قول اتمام این پروژه‌ها را تا قبل از به پایان رسیدن دوره خدمت به مردم استان داده است.
پیشرفت پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری قابل قبول است/ تعهد دولت برای اتمام 2 پروژه حیاتی در استان

به گزارش می متالز، استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد بازدید کردند.

اقبال عباسی در حاشیه این بازدید گفت: پروژه احداث راه‌آهن مبارکه_ سفید دشت_شهرکرد به خوبی جان گرفته که از چهار پیمانکار و سایر عواملی که در این راستا تلاش کردند تشکر می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بنده در جریان روند پیشرفت کار هستم و احساس می‌کنم بعد از ایجاد تونل‌ها و انجام امور سخت‌افزاری در آذرماه سرعت روند تکمیل این پروژه یک جهش جدی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث راه‌آهن و پروژه انتقال آب بن به بروجن، هم جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و هم جزو پروژه‌های جهش تولید استان که دولت قول اتمام این پروژه‌ها را به مردم چهارمحال و بختیاری تا قبل از به پایان رسیدن دوره خدمت داده است.

عباسی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه انتقال آب بن به بروجن 400 میلیارد تومان اختصاص یافت که100 میلیارد آن واریز شده بود و پس از بازدید و ارسال گزارش روند پیشرفت پروژه 100 میلیارد دیگر نیز واریز شد.

وی اضافه کرد: 250 میلیارد تومان تخصیص اعتبار پروژه احداث راه‌آهن جذب شده است و امیدواریم درخواست واریز 250میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز ارسال شود تا روند تکمیل پروژه با سرعت طی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از فعالیت رسانه‌ها گفت: با توجه به نا امیدی مردم از تلاش مسؤولان امیدواریم روند تکمیل این پروژه‌های مهم که باعث توسعه و رشد استان می‌شوند با تلاش رسانه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد تا امید تازه‌ای به جامعه ما تزریق شود.

در ادامه حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری گفت: این سفر دومی بود که از اجرای این دو پروژه مهم بازدید به عمل آمد و خوشبختانه تفاوت بسیاری با سفر اول داشتیم و شاهد پیشرفت جدی پروژه‌ها بودیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم این دو پروژه به عنوان دستاورد دولت دوازدهم در چهارمحال و بختیاری ماندگار شود و تا قبل از پایان این دولت شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

احمد راستینه نیز در پایان تصریح کرد: ما وظیفه داریم از پیگیری‌های مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری در تسریع روند تکمیل این دو پروژه تشکر کنیم و امیدواریم با همت و تلاش مضاعف این دو پروژه هرچه زودتر به ثمر بنشیند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس اضافه کرد: عزم و اراده جدی از سوی دولت برای تامین اعتبار این دو پروژه وجود دارد و انتظار می‌رود عقب‌ماندگی که در سال‌های قبل ایجاد شده بود جبران شود.

وی با درخواست پوشش قوی اقدامات از سوی رسانه‌ها اظهار داشت: مردم باید بدانند که مسؤولانشان در حال کار و تلاش هستند و ما وظیفه داریم از دستگاه‌هایی که اقدامات مثمر ثمری دارند حمایت کنیم و همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

عناوین برگزیده