تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۳۹۳۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دریافت و بررسی بیش از 14 هزار گزارش مردمی در خراسان جنوبی

می متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 14 هزار و 768 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه خبری 124 در مرکز استان و شهرستان ها دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.
دریافت و بررسی بیش از 14 هزار گزارش مردمی در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، علی تهوری در هفتمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اعلام این خبر افزود: در این مدت با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته مردمی از طریق مراجعه حضوری و گزارشات سامانه خبری 124، مبلغ 16 میلیارد و 439 میلیون و 643 هزار ریال به مردم استان برگشت داده شده است.

تهوری بیان کرد: از ابتدای امسال نیز 25 هزار و 703 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی به صورت مستقل و نوبه ای و همچنین در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بازرسی های صورت گرفته، 745 فقره پرونده تخلف به ارزش 7 میلیارد و 448 میلیون و 44 هزار ریال در سطح استان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از تشدید بازرسی و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در استان خبر داد و تاکید کرد: کلیه دارندگان انبارها، سردخانه ها و هر گونه محل نگهداری کالا اعم از افراد حقیقی و حقوقی موظف به ثبت انبار و اعلام موجودی خود در سامانه جامع انبارها هستند.

عناوین برگزیده