تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۳۹۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

رسیدگی به بیش از ۳ هزار مورد گزارش مردمی در خراسان جنوبی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ هزار و ۹۷۰ مورد گزارش مردمی در سطح استان به سامانه ۱۲۴ اعلام و بررسی شده است.

به گزارش می‌متالز، عباس جرجانی، با بیان این مطلب افزود: در این راستا بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال نیز به شاکیان پرونده‌های واحد‌های متخلف برگشت داده شد.

جرجانی از انجام ۶۲ هزار و ۸۲۵ مورد بازرسی در این مدت خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل هزار و ۱۴۰ پرونده تخلف به ارزش ۳۲۰ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال در استان شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان ۹ هزار و ۴۱۵ مورد نظارت و بازرسی انجام و منجر به تشکل ۲۲۹ فقره پرونده تخلف به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شد.

وی گفت: همچنین در حوزه قاچاق کالا ۶ هزار و ۱۲۹ مورد بازرسی و نظارت انجام شد که منجر به تشکیل ۵۴ فقره پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: در راستای شفافیت هرچه بهتر در نظارت و بازرسی‌ها، تمامی فعالان اقتصادی مرتبط با عرضه کالا‌های اساسی باید اطلاعات خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند که این مهم در استان محقق شده و در حال انجام است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده