تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۳۹۹۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

مطالبات سال گذشته را کاملا تسویه کردیم

می متالز - رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: همدلی مضاعفی با وجود محرم نویدکیا و محمدرضا ساکت بین بازیکنان تیم فوتبال سپاهان وجود دارد و خوشبختانه مطالبات سال گذشته را کاملا تسویه کردیم.
مطالبات سال گذشته را کاملا تسویه کردیم

به گزارش می متالز، مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص فصل نقل و انتقالات فوتبالی گفت: بازیکنان را براساس نظر سرمربی و همکارانش در کادرفنی جذب نمودیم، همدلی مضاعفی با وجود محرم نویدکیا و محمدرضا ساکت بین بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان وجود دارد، تیم در شرایط خوبی به سر می برد، امیدوارم لیگ برتر علیرغم وجود کرونا در شرایط مطلوبی برگزار شود.

وی پیرامون جدایی محسن مسلمان از جمع شاگردان محرم نویدکیا اظهار داشت: با نظر سرمربی این بازیکن برای جدایی با مدیران باشگاه به توافق رسید و از تیم جدا شد و وی قراردادش را فسخ کرد و رفت، مهدی کیانی نیز در سپاهان می‌ماند.

مجتبی لطفی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های آماده سازی بازیکنان و تیم ما بر اساس تاریخ ۱۰آبان بود، درباره  تعویق یک هفته‌ای لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی چنین اتفاقی می‌افتد برنامه‌های تیم ما به هم می‌ریزد، البته در ایران به این شرایط عادت داریم، سال قبل هم برای شروع لیگ این اتفاق چند بار افتاد، از طرفی به دلیل شیوع کرونا چاره‌ای نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد اینکه لیست تیم فوتبال سپاهان با چند بازیکن دیگر بسته می‌شود، بیان داشت: تا روز ۲۸ آبان برای نقل و انتقالات زمان داریم، اگر نویدکیا روی بازیکنی به جمع‌بندی برسد اعلام می‌کند و ما هم اقدام می‌کنیم اما فعلا چیزی به ما اعلام نکرده و آخرین درخواست وی روح‌الله باقری بود.

وی با اشاره به ساخت اپلیکیشن سپاهان و راه اندازی تلویزیون اینترنتی گفت: برای هواداران یک پایگاه با اپلیکیشن سپاهان را تشکیل دادیم تا اطلاعات کاملی از آن‌ها داشته باشیم و بتوانیم خدمات متنوعی به آن‌ها ارائه دهیم، در بحث تلویزیون اینترنتی در حال ساخت استودیو برای برنامه‌های زنده و مفرحی که باشگاه در نظر دارد هستیم.

مجتبی لطفی افزود:‌ ‌کادر مدیریتی و کادر فنی خوبی برای تیم فوتبال سپاهان کار می‌کنند، البته ما رشته‌های مختلفی داریم ولی فوتبال جذابیت‌های بیشتری برای هواداران دارد. آن‌ها نباید نگرانی و استرس داشته باشند، پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود، مطالبات سال گذشته را کاملا تسویه کردیم و مشکل مالی نداریم.

در پایان رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد تمدید قرارداد با پیام نیازمند گفت: ‌چندین جلسه با خودش و مدیر برنامه‌هایش صحبت کردیم. ان شاالله طی چند رو آینده این اتفاق می‌افتد. قرارداد او امسال به پایان می‌رسد و ما قطعا به دنبال قرارداد بلندمدت با او هستیم، اگر پیشنهاد خارجی خوبی باشد، توافقی خواهد بود و باید با خودش صحبت کنیم.

عناوین برگزیده