تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۱۴۳۰۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیمه پارسیان پیشرو در ارائه خدمات هوشمند

می متالز - سرمایه‌گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده است.
بیمه پارسیان پیشرو در ارائه خدمات هوشمند

به گزارش می متالز، ضمن اینکه شفافیت قراردادهای بیمه‌ای فی‌مابین را نیز باید به این خصوصیات اضافه کرد. خدمات بیمه پارسیان درحالی بر پایه مشتری‌مداری استوار است که طرح تخفیفات بیمه‌های مسوولیت مدنی کارفرما در قبال ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست و جنگلبانی، فروش بیمه‌های مسوولیت ویژه هیات‌مدیره ساختمان‌های مسکونی و همین‌طور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه‌های آتش‌سوزی است، از جمله این طرح‌ها است و نشان از نگاه جامع این شرکت به نیازمندی جامعه دارد. در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی تا حدی کارآمد عمل کرده که توانسته فرآیندهای بوروکراتیک اداری را کوتاه‌تر کند که نظرات بیمه‌شدگان گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است.

عناوین برگزیده