تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۴۴۸۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دو افزایش سرمایه در «کگل»

می متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در خصوص تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده اطلاعیه منتشر کرد.
دو افزایش سرمایه در «کگل»

به گزارش می متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار)و پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1399/02/09  سرمایه شرکت از مبلغ 48,000,000,000,000 ریال به مبلغ 100,000,000,000,000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش پیدا خواهد کرد.

این افزایش سرمایه به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر به منظور اجرای طرح های توسعه ای در شرکتهای فرعی و وابسته و جبران مخارج مشارکت در افزایش سرمایة شرکتهای سرمایه پذیر، تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید سنگ آهن، اجرای طرح های توسعه ای، زیر ساختی و بهبود کیفیت خواهد بود.

هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 74,400,000,000,000 ریال به مبلغ 100,000,000,000,000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های فرعی و وابسته و جبران مخارج مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر، تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید سنگ آهن و اجرای طرح های توسعه ای، زیر ساختی و بهبود کیفیت اقدام کند.

بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیئت مدیره می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد