تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۴۸۰۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
اسماعیلی نماینده مردم میانه:

لزوم ارتقاء جایگاه و افزایش تولید محصولات فولادی و اولویت جذب و بکار گیری نیروهای بومی در مجتمع فولاد میانه

می متالز - مهدی اسماعیلی با حضور در فازهای ۱ و ۲ مجتمع فولاد با اشاره به عقب ماندگی های چندین ساله این مجموعه بزرگ صنعتی در شهرستان میانه، افزود: انتظار از مدیران این مجوعه تولیدی و صنعتی فعالیت روز افزون با روحیه جهادی و بالابردن ظرفیت های کمی و کیفی محصولات و توجه به بحث بازاریابی و صنایع پایین دستی است.
لزوم ارتقاء جایگاه و افزایش تولید محصولات فولادی و اولویت جذب و بکار گیری نیروهای بومی در مجتمع فولاد میانه

به گزارش می متالز، اسماعیلی نماینده مردم میانه به ترمیم و تامین نیروی انسانی و به رخ کشیدن توانمندی های فولادی میانه در سال جهش تولید با تکیه بر نیروهای جوان و توانمند اشاره کرد و گفت: توزیع ناعادلانه منابع و کج سلیقه گی ها در سطح کلان و خرد سدی بر سر راه توسعه و پیشرفت صنعت و اشتغال شهرستان میانه می باشد که باید برطرف شود.

نماینده مردم میانه با بیان اینکه مجموعه فولاد میانه باید با رسیدن به سوددهی طبق مصوبه مجلس فروش تمامی محصولات فولادی را از طریق بورس انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه اولویت جذب و بکار گیری نیرو و مناقصه و مزایده در مجتمع فولاد میانه باید با نیروهای بومی باشد.

اسماعیلی همچنین به دیدار اخیر خود با دکتر غریب‌پور، معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اشاره کرد و افزود: در این دیدار به سهم اندک شهرستان میانه از سرانه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و لزوم توجه جدی به رفع موانع و حمایت لازم از واحد های کوچک تولیدی به ویژه توسعه و تجهیز گروه صنعتی فولاد شهرستان میانه اشاره و تصمیمات مرتبط اتخاذ گردید.

اسماعیلی نماینده مردم میانه: لزوم ارتقاء جایگاه و افزایش تولید محصولات فولادی و اولویت جذب و بکار گیری نیروهای بومی در مجتمع فولاد میانه

عناوین برگزیده