تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۴
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۱۴۹۴۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «معامله‌گری مخالف تحلیل‌گری» به کتابخانه سازمان بورس رفت

می متالز - «در این کتاب به شما ثابت می‌کنم که باید بر اساس شناخت بازیگران هر بازار روشی کارا خلق کرد و بعد آن به سبک‌های متفاوتی در گذشته بازار به دفعات چک کرد و بر اساس کارنامه کاری بدست آمده، یک مدیرت ریسک و مدیریت سرمایه حرفه‌ای را طراحی کرد، در نهایت نیز با یک روانشناسی قوی به آنها وفادار ماند. در این مرحله معامله‌گر می‌تواند با سرمایه کامل خود وارد بازارهای مالی شود.»؛ این متن، معرفی نویسنده از اثر خود در مقدمه کتاب است.
کتاب «معامله‌گری مخالف تحلیل‌گری» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش می متالز، این کتاب نوشته سجاد بور بور است که توسط انتشارات آراد کتاب در ۲۲۳ صفحه منتشر شده است.

در این کتاب و در فصل اول روش «پرایس اکشن» بومی شده با بازارهای ایران معرفی شده است. در فصل دوم به مدیریت سرمایه در معاملات پرداخته شده که ضامن بقای فرد در مسیر تبدیل شدن به معامله‌گر حرفه ای است و ممکن است روز باخت داشته باشد ولی هرگز ورشکستگی را نخواهد داشت. در فصل سوم به روش‌های کلاسیک چارت خوانی و مدیریت ریسک از بعد شرایط بازیگران بازار، موقعیت روند و حجم معاملات و در فصل چهارم به شناخت بازیگران بازار و معرفی روش دینامیک پرداخته شده است. در فصل پنجم به ساخت سیستمی معاملاتی که برگرفته از روش، مدیریت سرمایه، مدیریت ریسک و شناخت بازیگران بازار است اشاره شده و در فصل ششم به روانشناسی معامله‌گری پرداخته شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد.

سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۹۴۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۹۸۶ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspxمراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده