تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۷
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۱۴۹۸۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت ۲۰ نماد به تابلو و روز آخر قبل از افزایش سرمایه و مجمع سالانه ۵ شرکت

می متالز - در برابر بازگشت ۲۰ شرکت به تابلو معاملات و تعلیق دو هفته ایی یک شرکت، نماد ۵ شرکت در پایان امروز به دلیل افزایش سرمایه و تصویب صورت های مالی بسته می شود.
بازگشت ۲۰ نماد به تابلو و روز آخر قبل از افزایش سرمایه و مجمع سالانه ۵ شرکت

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص در محدوده 1.44 میلیونی درحال نوسان مثبت و منفی است، نماد شرکت آماده بازگشایی شده است .

براساس این گزارش ، فهرست نمادهای مشمول بازگشت به تابلو معاملات شامل شرکت های آلومراد، سبحان دارو، قند اصفهان، سیمان دشتستان، بیمه البرز،  مهندسی نصیر ماشین، صنعت برق زنجان و قزوین، سیمان کارون، بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری مسکن الوند با محدودیت نوسان قیمت و گروه صنعتی بارز، فیبر ایران، داروسازی جابرابن حیان، سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر، قند ثابت خراسان، بیمه تجارت نو، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، ایران خودرو دیزل، آرتاویل تایر و پتروشیمی امیرکبیر بدون محدودیت نوسان قیمت است.

همچنین در حالی شرکت حمل‌ و نقل‌ توکا به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف  نماد و برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی روبرو شد که نماد بیمه رازی بنا به تشخیص شرکت فرابورس حداکثر تا 14 دی تعلیق و نماد آلومتک‌ برای دو روز کاری بسته شد و توقف نماد سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان برای 2 روز کاری دیگر ادامه یافت.

در پایان معاملات امروز هم نماد بانک کارآفرین و پیاذر برای مجمع فوق العاده افزایش سرمایه 47 و 112 درصدی از محل مطالبات و آورده و سود انباشته و  پلی اکریل، سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل برای مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم و مجمع سالانه بسته می شود. 

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده