تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۰
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۰۲۵۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پرونده ۲۷ متخلف بازار سیمان دشتستان روی میز تعزیرات

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان گفت: پرونده ۲۷ متخلف بازار سیمان این شهرستان به تعزیرات حکومتی فرستاده شد.

به گزارش می‌متالز، شهسوار قایدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در جلسه تنظیم بازار این شهرستان عنوان کرد: از ابتدای بهمن تاکنون ۲۷ فقره پرونده به ارزش ۷ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال برای متخلفان بازار سیمان در شهرستان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

او ادامه داد: روزانه یش از ۳۵۰ تن سیمان بین ۱۲ تا ۱۵ عامل در این شهرستان توزیع می‌شود تا به مردم فروخته شود، علاوه بر این ۱۵۰ تن سهمیه نیز به کارگاه‌های بلوک زنی، تیرچه و بلوک داده می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان افزود: کارخانه سیمان دشتستان مکلف به تولید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن سیمان است که به مردم و طرح‌های عمرانی تحویل دهد.

قایدی تاکید کرد: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت مستمر بر توزیع سیمان در این شهرستان ادامه خواهد داشت و درصورت مشاهده هرگونه تخلف مانند احتکار، گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه و ... برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده