تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۵۰۱۲۵
سرویس خبر : انرژی
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه اعلام کرد:

تأمین بخش عمده ای از نیاز واردات الکل با راه اندازی پروژه بیواتانول

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی پروژه بیواتانول که روزانه ۲۰ هزار تن الکل تولید می‌کند، می توان بخش عمده ای از نیاز به واردات کشور را برطرف نمود.
تأمین بخش عمده ای از نیاز واردات الکل با راه اندازی پروژه بیواتانول

به گزارش می متالز، محسن دارابی در بازدید معاون امور صنایع وزارت صمت از پروژه بیو اتانول کرمانشاه، گفت : سه پروژه بیوایمپلنت، بیواتانول و قیرگوگردی از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که عملیات اجرایی دو پروژه بیوایمپلنت و بیواتانول در دولت دهم آغاز شد.

وی ادامه داد: هم اکنون با تلاش های صورت گرفته امسال شاهد افتتاح فاز زرد و بافت نرم این پروژه خواهیم بود و امیدواریم با مساعدت استاندار کرمانشاه و تامین منابع مالی آن، بافت سخت آن را نیز در پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: پروژه بیواتانول نیز از دیگر طرح های مهم صنعتی استان است که بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین منابع مالی این پروژه می‌توان تا بهار سال آینده شاهد بهره ‌برداری این طرح صنعتی باشیم.

دارابی در ادامه تاکید کرد: با راه اندازی پروژه بیواتانول که روزانه ۲۰ هزار تن الکل تولید می‌کند، می توان بخش عمده ای از نیاز به واردات کشور را برطرف نمود.

گفتنی است که امروز دوشنبه مهدی صادقی نیارکی «معاون وزیر صمت» به همراه رییس سازمان صمت استان از پروژه بیواتانول بازدید کرد.

عناوین برگزیده