تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۵۰۶۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
محبی نجم آبادی خبر داد:

آغاز بکار فعالیت اداره گمرک سبزوار

می متالز - نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس از آغاز فعالیت اداره گمرک سبزوار با هدف تسهیل در مراودات بین‌المللی خبر داد.
آغاز بکار فعالیت اداره گمرک سبزوار

بهروز محبی نجم آبادی

به گزارش می متالز، بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت اداره گمرک سبزوار خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: اداره گمرک سبزوار با هدف  تسهیل در مراودات بین‌المللی  با حضور مسئولان شهرستان و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مجلس یازدهم توجه به  صادرات است و شهرستان سبزوار با توجه به دارا بودن کارخانجات در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های خوبی برای صادرات است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با آغاز فعالیت گمرک سبزوار صادرکنندگان نیازمند آموزش هستند و با صادرات محصولات تولیدی باید تولیدات در این منطقه زیادتر شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد