تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۵۰۷۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گامی بزرگ برای رفاه شهروندان بافقی

می متالز - مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق از احداث یک مجموعه ورزشی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی در این شهرستان خبر داد.
گامی بزرگ برای رفاه شهروندان بافقی

به گزارش می متالز، رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در نشست با فرماندار و جمعی از مسوولان گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی برای ایفای مسوولیت اجتماعی و ایجاد بستری برای اوقات فراغت مردم و کارکنان خود، مجموعه ورزشی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی را در شهرستان احداث می‌کند.

او با بیان اینکه با مساعدت فرمانداری واگذاری زمین صورت گرفته است، افزود: پیش بینی می‌شود این پروژه اعتباری بیش از یکهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته باشد.

فلاح ادامه داد: برای امسال حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با همکاری دستگاه‌های مربوطه این سرمایه گذاری انجام می‌شود.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق هم با بیان اینکه این پروژه یکی از مجموعه‌های بزرگ استان محسوب می‌شود، گفت:با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در دهه فجر کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

او افزود:این پروژه در حوالی کنار گذر و جاده باقر اباد جانمایی شده است و در موضوعات مختلف از جمله گردشگری، ورزشی، فرهنگی، اقامت گاهی و  غیره  طراحی می‌شود.

عناوین برگزیده