تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۵۱۹۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رتبه برتر روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق

می متالز - در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که صبح چهارشنبه سوم دی ماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق توانست با دریافت تندیس، عنوان برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
رتبه برتر روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق

رتبه برتر روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق

به گزارش می متالز، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی صبح روز با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد. این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امامی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، دکتر باقریان عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و دبیر پانزدهمین جشنواره و دکتر محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره و برگزیدگان آن سخنرانی کردند و در پایان با اهدای جوایز به کارشناسان برتر انتشارات روابط عمومی به کار خود پایان داد.

در این جشنواره روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق توانست با دریافت تندیس، عنوان برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

عناوین برگزیده