تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۵۲۲۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پژوهشگر اقتصاد و حقوق اعلام کرد:

علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص/ آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد

می متالز - بازرس ویژه اسبق امور اقتصاد دفتر رییس جمهور و پژوهشگر اقتصادو حقوق با اعلام علت ریزش امروز ۴۳.۶ هزار واحدی شاخص گفت: آمریکا ساعت ۹، بورس ایران را زد !
علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص/ آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد

به گزارش می متالز، محمد جواد روستا سکه روانی با ارائه تحلیلی از علت ریزش امروز و بیش از 43.6 هزار واحدی شاخص بورس اعلام کرد: از روزهای پایانی هفته گذشته، متاسفانه سیاستمداران ، حال و هوا را به سمت جنگ بردند و وزیر خارجه در پیامی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد آمریکا در صدد حمله به ایران است.

همزمان در سازمان ملل متحد، ایران به تحرکات نظامی آمریکا در خلیج فارس اعتراض کرد. یکی دیگر از سیاستمداران نظامی هم عنوان کرد آمریکا هواپیمایی پیشرفته را به منطقه آورده است. یعنی از چهارشنبه تا امروز کاملا روان مردم آماده یک جنگ با آمریکا است که حالا یا شروع کننده این جنگ همان انتقام سخت ایران است و یا آن گونه که خبرسازی می شود ترامپ به تحریک عربستان و اسراییل قصد دارد در روزهای پایانی ریاست جمهوری، اقدامی نظامی علیه ایران انجام دهد.

سیاستمداران به دلیل اینکه اقتصاد و رسانه بلد نیستند در دام این خبرسازی ها افتادند و با دامن زدن به خبرهای ساخته و پرداخته شده رسانه های معاند و پخش آنها، باعث ریزش شدید بورس شدند . در یک کلام نتیجه این شد که " آمریکا در ساعت ۹ به وقت ایران بورس را زد ".

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده