تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۵۲۷۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید رئیس سازمان صمت استان فارس از واحد تولیدی ساخت تجهیزات مدرن

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، گفت: خوشبختانه "صنایع دفاعی فجر و صنایع الکترونیک شیراز" با بهره مندی از دانش و تخصص روز دنیا و کسب تجربیات ارزنده و با استفاده از ظرفیت های موجود جهت تولید و ساخت محصولات متنوع بومی و تجهیزات مدرن صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و قطعات خودرو هم سطح کشورهای پیشرفته دنیا قرار دارد.
بازدید رئیس سازمان صمت استان فارس از واحد تولیدی ساخت تجهیزات مدرن

به گزارش می متالز، حمیدرضا ایزدی در بازدید از "مجتمع صنایع دفاعی فجر و صنایع الکترونیک شیراز" با تاکید بر کیفی سازی کالا و محصولات در سال جهش تولید در این استان، افزود: افزایش تولید، استفاده بهینه ازظرفیت ها، فراهم آوردن سیستم استاندارد در تولید تجهیزات، توجه به امر R&D در کنترل کمی و کیفی محصولات از جمله موفقیت های هم این واحدهای صنعتی است.

وی بیان کرد: یکی از موارد کمک به بخش تولید، بهره مندی ازمنابع تخصیصی بند (الف) تبصره ۱۸ بودجه و تسهیلات رونق تولید جهت اشتغال‌زایی و توسعه فعالیت های اقتصادی است.

ایزدی به توسعه و بهره برداری از واحدهای بزرگ و شرکت های دولتی در سطح استان تاکید و بیان کرد: در نظر داریم که در صورت فراهم شدن شرایط مناسب نمایشگاه های تخصصی صنایع خودرو سازی،نفت، گاز و پتروشیمی در سطح استان و کشور را با هدف شناساندن و تقویت محصولات تولیدی بومی برگزار نماییم.

عناوین برگزیده