تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۱۵۳۳۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارگران «هپکو» خواهان تسریع در روند تهاتر بدهی‌ها هستند

می متالز - عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکوی اراک، بر لزوم تحقق خواسته کارگران این شرکت مبنی بر تسریع در روند تهاتر بدهی‌های هپکو تاکید کرد.
کارگران «هپکو» خواهان تسریع در روند تهاتر بدهی‌ها هستند

به گزارش می متالز، ابوالفضل رنجبر با اشاره به اعتراض صنفی آرام کارگران هپکو بعد از انجام کار اظهار کرد: امروز کارگران شرکت هپکو بعد از پایان شیفت کاری در یک اعتراض صنفی آرام بر لزوم تسریع در تهاتر بدهی‌های شرکت هپکو به منظور رونق تولید این شرکت تاکید کردند.

وی افزود: در حال حاضر شرکت هپکو با وجود ظرفیت صد درصدی تنها با حدود 20 درصد ظرفیت فعالیت دارد که مشخص شدن وضعیت تهاتر می‌تواند مشکلات تولید را از سر راه این مجموعه برداشته و آن را به تولید واقعی برساند.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو، با بیان اینکه کارگران حقوق عقب افتاده‌ای ندارند و مشکلی از بابت حقوق وجود ندارد، بیان کرد: اخیرا موضوعاتی در بحث حذف منع واردات ماشین‌آلاتی که در هپکو توان ساخت آنها وجود دارد،  مطرح شده  که این مساله می‌تواند آسیب‌زا باشد و فرصت تولید را از هپکو بگیرد.

 به گفته وی در این اعتراض صنفی کارگران هپکو بعد از تمام شدن شیفت کاری، با نصب یک بنر در محوطه مجتمع، مطالبات خود را بیان کردند.

عناوین برگزیده