تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۴
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۵۳۴۲۹
سرویس خبر : انرژی
در جهت تسهیل در جابه‌جایی مخزندارها محقق شد؛

ساخت کشنده ریلی به دست توانمند متخصصان استان مرکزی

می متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از ساخت کشنده ریلی مخزندار راه‌آهن در انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی به دست توانمند متخصصان منطقه خبر داد.
ساخت کشنده ریلی به دست توانمند متخصصان استان مرکزی

به گزارش می متالز، سعید جمشیدی به قیمت بالای وینچ ریلی جهت جابه‌جایی مخزندارهای راه‌آهن اشاره کرد و گفت: کشنده ریلی با هزینه کم در این منطقه ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی به زمان انجام این پروژه اشاره کرد و گفت: ساخت این پروژه حدود ۵۰ روز زمان برد و کارکرد آن برای جابه جایی حداکثر نه واگن خالی به کمک یک دستگاه تراکتور رومانی است.

این مقام مسوول اعلام کرد: این دستگاه اولین بار جهت جابه‌جایی واگن‌ها در استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جمشیدی نحوه استفاده از دستگاه فوق را نیز تشریح کرد و گفت: با استفاده از قلاب‌های کشش متنوع نصب شده بر روی آن، امکان اتصال دستگاه به انواع ناوگان ریلی باقلاب‌های متنوع شامل قلاب زنجیر، یونی کوپلر وجود دارد.

مدیر منطقه استان مرکزی به امتیاز این دستگاه نیز اشاره کرد و قیمت پایین ساخت آن، قابلیت رقابت آن با یک لکوموتیو مانوری، بهره‌برداری آن توسط یک نفر، کارکرد آرام و ثابت و در مسیرهای طولانی حتی بدون راننده، چهار چرخ فلزی بر روی ریل، سیستم تنظیم ارتفاع چرخ‌ها، سهولت اتصال و جداشدن از ریل، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و استفاده از مواد اولیه و تجهیزات مرغوب و با کیفیت را از مزایای آن برشمرد.

سعید جمشیدی در پایان از تلاشگران و متخصصان این عرصه در واحدهای ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

 

عناوین برگزیده