تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۷
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۵۳۶۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مجلس خبر داد:

تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

می متالز - رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های بخش صنعت استان تکمیل زنجیره فولاد است که با تخصیص اعتبار لازم از سوی مجلس می‌توان این مهم را محقق کرد.
تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز چهارشنبه در حاشیه دیدار رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت فولادسفیددشت استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر در واحد احیای فولاد سفیددشت آهن اسنفجی تولید می‌شود و طبق اعلام مدیران شرکت، واحد تولید فولاد در این مجتمع از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اهتمام استان بر تکمیل زنجیره تولید فولاد است که چنانچه این مهم محقق شود تحول خوبی در اشتغال و ارزآوری برای استان شکل می‌گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مساله برای رییس مجلس شورای اسلامی تشریح شد تا بتوان از حمایت‌های مالی مجلس در خصوص روند توسعه‌یافتگی استان بهره گرفت و موانع پیش رو را از میان برداشت.

جعفری خاطرنشان کرد: در سفر رییس قوه مقننه به شهرستان بروجن از کارخانه تولید ورق گالوانیزه که حدود ۲۰ درصد ورق خودروی کشور را تولید می‌کند نیز بازدید شد و مشکلات این مجتمع صنعتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف در سفر روز چهارشنبه به استان چهارمحال و بختیاری به همراه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان از برخی شهرستان‌ها و طرح‌های مهم صنعتی، عمرانی، آبرسانی و جاده‌ای این استان بازدید کرد.

عناوین برگزیده