تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۵۵۴۹۱
سرویس خبر : متالورژی و مواد
فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

لزوم همکاری دستگاه‌ها برای انتقال تامین ماسه ریخته‌گری فیروزکوه

می متالز - فرماندار فیروزکوه گفت: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات، حفظ اشتغال و افزایش تولید سه محور اساسی در جهش تولید بشمار می رود.
لزوم همکاری دستگاه‌ها برای انتقال تامین ماسه ریخته‌گری فیروزکوه

به گزارش می متالز، ابوالقاسم مهری، فرماندار فیروزکوه  انتقال شرکت تامین ماسه و ریخته‌گری شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات، حفظ اشتغال و افزایش تولید سه محور اساسی در جهش تولید به‌شمار می‌رود که این فرمانداری به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان در تحقق این امر مصمم است.

وی گفت: شرکت تامین ماسه ریخته‌گری فیروزکوه یکی از واحدهای فعال قدیمی شهرستان است که در زمان تاسیس خارج از محدوده شهر واقع شده بود، اما با گذشت زمان و توسعه شهر هم‌اینک در محدوده شهر فیروزکوه واقع شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: انتقال این واحد تولیدی که تامین کننده بخش عمده‌ای از مواد مورد نیاز صنعت ریخته‌گری و دیگر صنایع کشور است، مستلزم همکاری این شرکت با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به جانمایی کارخانه در محل تعیین شده اقدام شود.

مهری در ارتباط با جذب نیروهای بومی در کارخانجات تولیدی و صنعتی را جزو مطالبات مردم و مسوولان این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید بکارگیری تمام ظرفیت‌های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده به خاطر آشنایی به شهرستان و نزدیکی به محل کار به‌نفع شرکت‌های تولیدی و کارخانجات خواهد بود.

عناوین برگزیده